روزانه چند پست و استوری در اینستاگرام بگذاریم ؟ در صورتی که پست هایی که در اینستاگرام خود منتشر می کنید باید خلاقانه و در عین حال جذاب باشد تا افراد بیشتری به دنبال کردن شما ادامه دهند. رراد چتیم به یکی از مهمترین بخش هایی که در اینستاگرام ایجاد شد تا بازاریابان و صاحبان پیج ها بتونند از فرصتی بینظیر برای توسعه و همینطور لینک گذاری مستقیم بهره مند بشن. اگر مایل به انتخابِ همان بودید، گزینه Next را بزنید وگرنه Username Change را زده و برای خود یک نام کاربری دیگر تعریف کنید. یکی از راههای بهتر دیده شدن iGtv این است که میتوانید یک دقیقه از محتوای iGtv خود را بهعنوان پیشنمایش پست کنید. اگر کمتر اینستاگرام را چک میکنید، فید صفحه اصلی شما به جای مرتب شدن براساس آخرین زمان انتشار، بر اساس چیزهایی که اینستاگرام فکر میکند دوست دارید، مرتب میشود. شخصیت من مناسب ولاگر شدن هست؟</p>
<p> وقتی شما اینستاگرام رو راه اندازی می کنید بصورت پیش فرض اینستاگرام شما شخصی یا Personal هست و البته ابزار مهم ارزیابی یا Insight و چند قابلیت مهم دیگر رو نیز نخواهد داشت. خوب این نتیجه استفادهی درست از فرمول 4 مرحله ای فروش در اینستاگرام هست. پس باید از کیفیتهای مناسب استفاده کنید. سعی کنیم پست های جذاب ارزشمند با مختوای درست بگذاریم این نباشد که فقط یک چیز را پست کنیم برای پست هایمان فکر کنیم و خودمان را ذجای کاربر بگذاریم یعنی هم از نظر کاربران عادی که در این زمینه فعالیت ندارند و فقط خریدارند و هم از نظر رقبا و همکارانی که در این زمینه فعالیت می کنند و هم از نظر خودمان به پست هایمان نگاه کنیم که آیا این پست ارزش دیدن و لایک و کامنت و سیو در اینستاگرام و اشتراگ گذاری دارد یا خیر پس برای پست هایمان زمان بندی مناسب و وقت و هزینه برای تولید محتواهایمان داشته باشیم. هدف ما از پست گذاشتن این است که کاربر پست هایمان را لایک کند، پست مان را به اشتراک بگذارد یا آن را جزو پست های سیو شده اکنت خود قرار دهد و کامنت بگذارد و از همه مهم تر محصول یا خدماتی که ارائه میدهیم را از ما خریداری کند و این یعنی کسب اعتماد مشتری در اینستاگرام و گرفتن امتیاز مثبت در اینستاگرام است. </p>
<p> اما برای فهمیدن این زمان که بطور دقیق متوجه بشویم اینستاگرام در هر اکنت قسمتی را اختصاص داده است تا ساعتی که بازخورد کاربران را بطور پیشرفته نشان میدهد ما در این ویدیو ادرس دقیق این ساعت طلایی را به شما نشان میدهیم و هر چیزی را بصورت تفکیکی به ما نشان میدهد. 1. برای ذخیرهی پست های مورد علاقهی خود در بخش Save، کافیست آیکون پرچم را در کنار پست مورد نظر انتخاب کنید. در کنار این اعتماد سازی نشان دادن پشت صحنه معمولا برای مخاطبان جذاب است و آنها با این روش میتوانند با کسب و کار شما و شیوه کارتان بیشتر آشنا شوند. شما میتوانید از خلاقیت خودتان هم کمک بگیرید و برای عکاسی از گل و گیاه و یا مناظر زیبا در کنار محصولات خود استفاده کنید. پس باید بتوانید انواع استراتژی را برای اهداف مختلف طراحی کنید. پس با تولید محتوای بیشتر و با گذاشتن ویدیوهای مناسب و تولید تصاویر و ویدیو های اسلایدی و گذاشتن هشتگ هایی که دارای بیشترین بازخورد هستند را در پست راد چتگرامی مان بیشتر بازدید را میتوانیم داشته باشیم و اشتراک گذاری هایمان و دیده شدنمان هم بیشتر میشود. پس تا انتها همراه من باشید. اگر این مقاله را نخواندید پیشنهاد میکنم حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.</p>
<p> اگر تنها اید یا دارای یک تیم هستید بالاخره کار شما پشت صحنه ای هم دارد. برای این کار راهکاری که ما به شما میدهیم این است که یک جدول با ۳۰ خانه طراحی کنید و در آن محتواهایی که می خواهید را به ترتیب پست بگذاریم را بنویراد چت و ۳۰ محتوایی که در آینده میخواهید ارائه بدهید را بنویراد چت و برای آن زمان بندی کنید و ببینید چه محتواهایی که نوشتید را ارائه میدهید و در پیج اینستاگرامی شما تاثیر دارد . اگر هفته ای یک پست هدفمند در پیج اینستاگرامی میگذاریم آن را بیشتر بگذاریم یعنی سعی کنیم هر روز بگذاریم تا هم در جلوی دید کاربرانمان باشیم و هم فعالیت خود را در زمینه کاری و اهمیت دادن به کارخود را نشان میدهیم چرا که مردم وقت کمی دارند تا به پیجتان بروند و ببینند قبلا چه پستی گذاشنید ولی اگر پست هر روز پست بگذاریم میانگین بازخورد ما از پست هایمان چند برابر میشود و در نتیجه ما بیشتر دیده میشویم و بیشتر خودمان جلوی دید کاربران هستیم و آن ها راحت تر به ما دسترسی دارند و مارا بهتر و سریع تر دنبال میکنند. اما الگوریتم اکسپلور چگونه محتواهای مناسب را برای نمایش به کاربران پیدا میکنند؟</p>
<p> وقتی شما اینستاگرام رو راه اندازی می کنید بصورت پیش فرض اینستاگرام شما شخصی یا Personal هست و البته ابزار مهم ارزیابی یا Insight و چند قابلیت مهم دیگر رو نیز نخواهد داشت. خوب این نتیجه استفادهی درست از فرمول 4 مرحله ای فروش در اینستاگرام هست. پس باید از کیفیتهای مناسب استفاده کنید. سعی کنیم پست های جذاب ارزشمند با مختوای درست بگذاریم این نباشد که فقط یک چیز را پست کنیم برای پست هایمان فکر کنیم و خودمان را ذجای کاربر بگذاریم یعنی هم از نظر کاربران عادی که در این زمینه فعالیت ندارند و فقط خریدارند و هم از نظر رقبا و همکارانی که در این زمینه فعالیت می کنند و هم از نظر خودمان به پست هایمان نگاه کنیم که آیا این پست ارزش دیدن و لایک و کامنت و سیو در اینستاگرام و اشتراگ گذاری دارد یا خیر پس برای پست هایمان زمان بندی مناسب و وقت و هزینه برای تولید محتواهایمان داشته باشیم. هدف ما از پست گذاشتن این است که کاربر پست هایمان را لایک کند، پست مان را به اشتراک بگذارد یا آن را جزو پست های سیو شده اکنت خود قرار دهد و کامنت بگذارد و از همه مهم تر محصول یا خدماتی که ارائه میدهیم را از ما خریداری کند و این یعنی کسب اعتماد مشتری در اینستاگرام و گرفتن امتیاز مثبت در اینستاگرام است. </p>
<p> اما برای فهمیدن این زمان که بطور دقیق متوجه بشویم اینستاگرام در هر اکنت قسمتی را اختصاص داده است تا ساعتی که بازخورد کاربران را بطور پیشرفته نشان میدهد ما در این ویدیو ادرس دقیق این ساعت طلایی را به شما نشان میدهیم و هر چیزی را بصورت تفکیکی به ما نشان میدهد. 1. برای ذخیرهی پست های مورد علاقهی خود در بخش Save، کافیست آیکون پرچم را در کنار پست مورد نظر انتخاب کنید. در کنار این اعتماد سازی نشان دادن پشت صحنه معمولا برای مخاطبان جذاب است و آنها با این روش میتوانند با کسب و کار شما و شیوه کارتان بیشتر آشنا شوند. شما میتوانید از خلاقیت خودتان هم کمک بگیرید و برای عکاسی از گل و گیاه و یا مناظر زیبا در کنار محصولات خود استفاده کنید. پس باید بتوانید انواع استراتژی را برای اهداف مختلف طراحی کنید. پس با تولید محتوای بیشتر و با گذاشتن ویدیوهای مناسب و تولید تصاویر و ویدیو های اسلایدی و گذاشتن هشتگ هایی که دارای بیشترین بازخورد هستند را در پست راد چتگرامی مان بیشتر بازدید را میتوانیم داشته باشیم و اشتراک گذاری هایمان و دیده شدنمان هم بیشتر میشود. پس تا انتها همراه من باشید. اگر این مقاله را نخواندید پیشنهاد میکنم حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.</p>
<p> اگر تنها اید یا دارای یک تیم هستید بالاخره کار شما پشت صحنه ای هم دارد. برای این کار راهکاری که ما به شما میدهیم این است که یک جدول با ۳۰ خانه طراحی کنید و در آن محتواهایی که می خواهید را به ترتیب پست بگذاریم را بنویراد چت و ۳۰ محتوایی که در آینده میخواهید ارائه بدهید را بنویراد چت و برای آن زمان بندی کنید و ببینید چه محتواهایی که نوشتید را ارائه میدهید و در پیج اینستاگرامی شما تاثیر دارد . اگر هفته ای یک پست هدفمند در پیج اینستاگرامی میگذاریم آن را بیشتر بگذاریم یعنی سعی کنیم هر روز بگذاریم تا هم در جلوی دید کاربرانمان باشیم و هم فعالیت خود را در زمینه کاری و اهمیت دادن به کارخود را نشان میدهیم چرا که مردم وقت کمی دارند تا به پیجتان بروند و ببینند قبلا چه پستی گذاشنید ولی اگر پست هر روز پست بگذاریم میانگین بازخورد ما از پست هایمان چند برابر میشود و در نتیجه ما بیشتر دیده میشویم و بیشتر خودمان جلوی دید کاربران هستیم و آن ها راحت تر به ما دسترسی دارند و مارا بهتر و سریع تر دنبال میکنند. اما الگوریتم اکسپلور چگونه محتواهای مناسب را برای نمایش به کاربران پیدا میکنند؟</p>
- پنجشنبه ۲۰ بهمن ۰۱ ۱۸:۲۲ ۹ بازديد
- ۰ نظر