برای قراردادن استوری جدید در اینستاگرام نیز می توانید روی آیکون دوربین عکاسی (بالا سمت چپ صفحه) کلیک کرده و تصویری را انتخاب کنید. همانند سئوی صفحات گوگل زمانی که کاربران در صفحه شما باقی میمانند نیز یک فاکتور موثر برای امتیازدهی اینستاگرام شمرده میشود. اگر شما یک پیچ کاری دارید و قصد کسب درآمد از طریق آن را دارید، بهترین و مهمترین کاری که باید انجام دهید، قرار گرفتن در صفحات اکسپلور کاربران است. ادمینهای صفحات پرطرفدار از راهکارهای مختلفی برای افزایش این تعامل استفاده میکنند. منظور از تعامل کاربر با شما تعداد لایکها، کامنتها و ذخیره کردنها و به اشتراک گذاری کاربران شما است. نکته مهم استفاده اصولی از هشتگ گذاری است. خب بعد از محتوا میتونیم به هشتگ گذاری مناسب اشاره کنیم. برای این کار کاربران نوتیفیکیشن پستهای شما را فعال میکنند تا بلافاصله بعد از آپلود کردن آن متوجه شوند. دکمه Upload: دکمه بزرگی که به شکل علامت مثبت در وسط قرار گرفته، به شما اجازه آپلود و ویرایش تصاویر و ویدیوها را میدهد، چه محتوای موجود در گالری موبایل و چه تصاویری که همان لحظه با دوربین ثبت میکنید.</p>
<p> 2- روی آیکون Mailbox که در گوشه سمت راست و بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید. کیک گردویی را سرچ کرده تا صفحاتی که در آنها پستی با این هشتگ وجود دارد به او نمایش داده شود. ممکن بود شما پستی که راد چت شما دو ساعت قبل به اشتراک گذاشته بود را چون در انتهای صفحه قرار میگرفت نمیدید. این روز ها شبکه های اجتماعی توانسته اند کمک زیادی به عصر ارتباطات کنند؛ اما علاوه بر این مورد، بسیاری از کاربران فضای مجازی با فعالیت در شبکه های اجتماعی توانسته اند، به مخاطب و محبوبیت زیادی دست پیدا کنند. برای موفقیت کسب و کار در اینستاگرام نیز ابزارهای آنالیز بسیاری وجود دارد که شما میتوانید با استفاده از آنها رفتار کاربران خود را بررسی کرده و متناسب با آنها اقدام کنید. در نتیجه باید از برنامههای آنلاینی استفاده کنید که برای همین منظور طراحی شدهاند. در چه ساعاتی و با چه ابزارهایی از اینستاگرام استفاده میکنند؟ هایلایت مو، جذابترین تغییری است که میتوانید در استایل و چهرهتان ایجاد کنید.</p>
<p> بنابراین سعی کنید محتواهایی جذاب داشته باشید تا کاربران زمان بیشتری را روی آن صرف کنند. برای این کار میتوانید کامنتهای آنها را ریپلای کنید، راد چتی فعال خود را منشن کنید، پاسخ ریپلای آنها را بدهید و سعی کنید تعامل با کاربران دو طرفه باشد. برای مثال اگر شما یک صفحه مربوط به مراقبتهای طبیعی از پوست و مو دارید، متوجه میشوید که پستهای مربوط به ماسکهای خانگی پوست و مو بیش از پستهای دیگرتان لایک و کامنت گرفته و مثلا معرفی دستگاههای پاک سازی پوست با تعامل زیادی روبه رو نشده است. نوشتن بیو طولانی در اینستاگرام ممکنه مخاطب رو سردرگم کنه. هایلایتها اغلب یک الی دو درجه از رنگ پایه مو روشنتر هستند و در برخی موارد مانند مش سوزنی بخی، اختلاف زیادی با رنگ مو دارند. عده ای کاربران عادی هستند و فقط برای ارتباط با آشنایان از این شبکه استفاده می کنند،عدهای از طریق اینستاگرام کسب و کار دارند و درآمد زایی می کنند و… هشتگها فاکتورهایی هستند که در اینستاگرام برای پیدا کردن و نمایش پستهای مرتبط مورد استفاده قرار میگیرد. در قسمت پست می توانید فیلم هایی با 60 ثانیه زمان را منتشر کنید.</p>
<p> با انتخاب این گزینه عکس یا فیلم برای شما بزرگتر می شود با ضربه بر روی آن در قسمت سرچ نام اکانت مورد نظر خود را بنویراد چت. ۱. روی حباب تصویر پروفایل در بالای فید کلیک کنید تا استوری خودتان را ببینید. همچنین میتوانید از آن برای تبلیغ آخرین محصولات و پیشنهادات خود استفاده کنید یا به مردم در مورد کارهایی که کسب و کارتان انجام میدهد اطلاع دهید. یعنی اگر شما در ساعت 10 آنلاین میشدید، پستهایی را میدید که ساعت 10 یا یک ربع قبل از آن توسط راد چتیتان به اشتراک گذاشته شده بود. پستهایی که در این صفحه به شما نمایش داده میشود، دقیقا بر اساس علاقهمندیهای شما است. برای مثال اگر شما موقعیت جغرافیایی پست خود را برج میلاد یا باغ گلهای اصفهان بزنید، احتمال اینکه این پست به کاربرانی که در این محدوده جغرافیایی قرار دارند نمایش داده شود، بالا میرود. اینستاگرام نسبت به موقعیت مکانی حساس بوده و سعی میکند پستهایی را به کاربران نشان دهد که در همان موقعیت جغرافیایی و یا نزدیک به آن قرار دارند.</p><p></p>
<p> 2- روی آیکون Mailbox که در گوشه سمت راست و بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید. کیک گردویی را سرچ کرده تا صفحاتی که در آنها پستی با این هشتگ وجود دارد به او نمایش داده شود. ممکن بود شما پستی که راد چت شما دو ساعت قبل به اشتراک گذاشته بود را چون در انتهای صفحه قرار میگرفت نمیدید. این روز ها شبکه های اجتماعی توانسته اند کمک زیادی به عصر ارتباطات کنند؛ اما علاوه بر این مورد، بسیاری از کاربران فضای مجازی با فعالیت در شبکه های اجتماعی توانسته اند، به مخاطب و محبوبیت زیادی دست پیدا کنند. برای موفقیت کسب و کار در اینستاگرام نیز ابزارهای آنالیز بسیاری وجود دارد که شما میتوانید با استفاده از آنها رفتار کاربران خود را بررسی کرده و متناسب با آنها اقدام کنید. در نتیجه باید از برنامههای آنلاینی استفاده کنید که برای همین منظور طراحی شدهاند. در چه ساعاتی و با چه ابزارهایی از اینستاگرام استفاده میکنند؟ هایلایت مو، جذابترین تغییری است که میتوانید در استایل و چهرهتان ایجاد کنید.</p>
<p> بنابراین سعی کنید محتواهایی جذاب داشته باشید تا کاربران زمان بیشتری را روی آن صرف کنند. برای این کار میتوانید کامنتهای آنها را ریپلای کنید، راد چتی فعال خود را منشن کنید، پاسخ ریپلای آنها را بدهید و سعی کنید تعامل با کاربران دو طرفه باشد. برای مثال اگر شما یک صفحه مربوط به مراقبتهای طبیعی از پوست و مو دارید، متوجه میشوید که پستهای مربوط به ماسکهای خانگی پوست و مو بیش از پستهای دیگرتان لایک و کامنت گرفته و مثلا معرفی دستگاههای پاک سازی پوست با تعامل زیادی روبه رو نشده است. نوشتن بیو طولانی در اینستاگرام ممکنه مخاطب رو سردرگم کنه. هایلایتها اغلب یک الی دو درجه از رنگ پایه مو روشنتر هستند و در برخی موارد مانند مش سوزنی بخی، اختلاف زیادی با رنگ مو دارند. عده ای کاربران عادی هستند و فقط برای ارتباط با آشنایان از این شبکه استفاده می کنند،عدهای از طریق اینستاگرام کسب و کار دارند و درآمد زایی می کنند و… هشتگها فاکتورهایی هستند که در اینستاگرام برای پیدا کردن و نمایش پستهای مرتبط مورد استفاده قرار میگیرد. در قسمت پست می توانید فیلم هایی با 60 ثانیه زمان را منتشر کنید.</p>
<p> با انتخاب این گزینه عکس یا فیلم برای شما بزرگتر می شود با ضربه بر روی آن در قسمت سرچ نام اکانت مورد نظر خود را بنویراد چت. ۱. روی حباب تصویر پروفایل در بالای فید کلیک کنید تا استوری خودتان را ببینید. همچنین میتوانید از آن برای تبلیغ آخرین محصولات و پیشنهادات خود استفاده کنید یا به مردم در مورد کارهایی که کسب و کارتان انجام میدهد اطلاع دهید. یعنی اگر شما در ساعت 10 آنلاین میشدید، پستهایی را میدید که ساعت 10 یا یک ربع قبل از آن توسط راد چتیتان به اشتراک گذاشته شده بود. پستهایی که در این صفحه به شما نمایش داده میشود، دقیقا بر اساس علاقهمندیهای شما است. برای مثال اگر شما موقعیت جغرافیایی پست خود را برج میلاد یا باغ گلهای اصفهان بزنید، احتمال اینکه این پست به کاربرانی که در این محدوده جغرافیایی قرار دارند نمایش داده شود، بالا میرود. اینستاگرام نسبت به موقعیت مکانی حساس بوده و سعی میکند پستهایی را به کاربران نشان دهد که در همان موقعیت جغرافیایی و یا نزدیک به آن قرار دارند.</p><p></p>
- چهارشنبه ۲۶ بهمن ۰۱ ۱۶:۵۹ ۴ بازديد
- ۰ نظر