استوری ها در الگوریتم ها نقشی ندارد ولی روش معتبر و سریعی برای درگیر کردن مخاطب است ، باعث می شود مخاطبان برای بررسی مطالب بیشتر، صفحه شما را بررسی کنند. این پلتفرم، مجموعهای از ابزارهای مختلف را برای کاربران فراهم کرده است تا بتوانند به شکل مستقیم از طریق اینستاگرام، محصولات مد نظر خود را بخرند. همانطور که پیشتر گفتیم، خرید فالوور اینستاگرام امکان دسترسی گسترده به مخاطبانی که به برقراری ارتباط با برندها و خرید محصولات یا خدمات آنها علاقهمندند، از مهمترین مزیتراد چتگرام مارکتینگ است. پژوهشها نشان میدهد که بیش از 50 میلیون ایرانی در این شبکه اجتماعی فعالیت میکنند، در نتیجه این رسانه در تمامی جهان شهرت و محبوبیت پیدا کرده است. به طور معمول، «نرخ تعامل» (Engagement Rate) برای تصاویر منتشرشده در اینستاگرام بیش از هر شبکه اجتماعی دیگری است. تدوین استراتژی اینستاگرام مارکتینگ از مهمترین مراحل بازاریابی در این شبکه اجتماعی است که در ادامه مطلب به آن میپردازیم. هر کانال بازاریابی برای دستیابی به نتایج ارزشمند برای کسب و کار به طراحی استراتژی نیاز دارد. سابقهٔ تعامل شما با اکانتی که ریلز را منتشر کرده است: شما در این بخش از اینستاگرام با محتواهایی روبرو خواهید شد که نام سازندگان آنها را تا به حال نشنیدهاید؛ ولی اینستاگرام برای اینکه تجربهٔ بهتری را برای شما رقم بزند، سابقهٔ تعامل با اکانتها را هم در نظر میگیردالبته در کنار هدف اصلی، به اهداف فرعی هم که همان برندسازی و گاها فروش مستقیم است، میرسیم. با استفاده از این قابلیت میتوان لیدهای واجد شرایط و لیدهای کانالهای دیگر را به عبور از قیف فروش و تبدیل شدن به مشتری ترغیب کرد. در این شکل بازاریابی، از پلتفرمهای مختلف شبکههای اجتماعی برای رراد چتن به اهداف مختلف بازاریابی مانند افزایش آگاهی از فروش، برقراری تعامل بهتر با مخاطبان، جذب مخاطبان و افزایش فروش و درآمد کسب و کارها استفاده میشود. بهتر است درآمد غیر مستقیم را ترجیح دهید. ممکن است قبل از نمایان شدن شمار بازدید های یک ویدیو مقداری زمان ببرد. اینستاگرام در بین ایرانیان محبوب شده است و طرفداران زیادی دارد و مخاطبان زیادی در این اپلیکیشن پرطرفدار برای خود اکانت های متفاوتی را ایجاد نموده اند و به فعالیت گسترده ای می پردازند تا بتوانند به برندینگ در اینستاگرام و جذب مشتریان زیادتری برسند؛ در اکانت های مختلف که در اینستاگرام راه اندازی می شود می توان پست های مختلفی را منتشر کرد و به صورت ویدیو یا تصاویر آنها را به اشتراک گذاشت. سیستم های مدیریت محتوا این امکان را به شما می دهند که هر سایتی با هر امکانی که بخواهید را بدون حتی یک خط کد نویسی برای خودتان راه اندازی کنید.</p>
<p> اینستاگرام پس از انتشار یافتن پست شما اول به بخشی از فالوئر هایتان پست را نمایش میدهد، اگر بین آنها تعامل خوبی دریافت کرد به همه فالوئر ها شما را نمایش میدهد و در صفحه فید برای اکثر فالوئر ها میان پست های بالا ظاهر خواهید شد. همانطور که در بخش قبلی اشاره کردیم، اینستاگرام برخلاف شبکههای اجتماعی دیگر که بر اشتراکگذاری متن و لینک متمرکزند، بر انتشار پستهای تصویری و ویدیویی تمرکز کرده است. در میان تمامی شبکههای اجتماعی، اینستاگرام از مهمترین و بهترین پلتفرمها برای بازاریابی به شمار میرود. اینستاگرام با ارائه کردن امکان هدفگذاری دقیق مخاطبان، دسترسی کسب و کارها به مخاطبان هدف خود را بهبود بخشیده است. «بازاریابی شبکههای اجتماعی» (Social Media Marketing | SMM) از مهمترین و مؤثرترین استراتژیهای راد چت است. در میان شبکههای اجتماعی، اینستاگرام به دلیل ماهیت متفاوت با شبکههای اجتماعی دیگر، به استراتژی مارکتینگ جداگانه برای ساخت برندی منحصربهفرد نیاز دارد. بسیاری از کسب و کارها بر حضور در تمام پلتفرمهای شبکههای اجتماعی پافشاری میکنند، اما به مرحله تدوین استراتژی مناسب برای بازاریابی در شبکههای اجتماعی به اندازه کافی توجه نمیکنند. یکی دیگر از مهمترین ویژگیراد چتگرام در مقایسه با شبکههای اجتماعی دیگر، ماهیت بصری آن است. استوری یک قابلیت نسبتاً جدید است که چندین سال است که به اینستاگرام اضافه شده و توجه و علاقه عموم را به خود جلب کرده است، از آنجایی که استوری در اینستاگرام موقتی است و فقط به مدت 24 ساعت نمایش داده می شود، مکان خوبی برای اشتراک گذاری است.</p>
<p> کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه؛ چطور ممکنه؟ از اینستاگرام کسب درآمد کنید! اینستاگرام کانالی عالی برای دسترسی به تعداد زیادی مخاطب است. برای مثال، آمارها نشان میدهند که نرخ تعامل تصاویر اینستاگرام ۲۳ درصد بیشتر از تصاویر فیسبوک است، در حالیکه تعداد کاربران فعال در فیسبوک دو برابر اینستاگرام است. آمارها نشان میدهند که ۹۰ درصد از کاربران اینستاگرام حداقل یک صفحه کسب و کار را در این شبکه اجتماعی دنبال میکنند. آمارهای فیسبوک نشان میدهند که ۸۳ درصد از کاربران اعلام کردهاند اینستاگرام به آنها در یافتن محصولات یا خدمات جدید کمک میکند. در اینستاگرام میتوان بهجای هدایت «فالوئرها یا دنبالکنندگان» (راد چتs) به وبسایت و تشویق آنها به خرید محصولات یا خدمات، از تصاویر برای انتقال پیامهای تأثیرگذارتر بهره گرفت. با استفاده از این ابزار میتوان اطلاعات زیادی درباره کاربران و محتوای مورد علاقه آنها دریافت کرد. میدانیم که کاربران به خرید از اینستاگرام علاقهمندند و تعداد زیادی از افراد محصولات یا خدمات مد نظر خود را در اینستاگرام مییابند. استفاده از محتوای تصویری امکان معرفی مؤثر محصولات را برای کسب و کارها فراهم میکند و ویدیوها ابزارهای مناسبی برای نمایش خدمات محسوب میشوند.</p>
<p> اینستاگرام پس از انتشار یافتن پست شما اول به بخشی از فالوئر هایتان پست را نمایش میدهد، اگر بین آنها تعامل خوبی دریافت کرد به همه فالوئر ها شما را نمایش میدهد و در صفحه فید برای اکثر فالوئر ها میان پست های بالا ظاهر خواهید شد. همانطور که در بخش قبلی اشاره کردیم، اینستاگرام برخلاف شبکههای اجتماعی دیگر که بر اشتراکگذاری متن و لینک متمرکزند، بر انتشار پستهای تصویری و ویدیویی تمرکز کرده است. در میان تمامی شبکههای اجتماعی، اینستاگرام از مهمترین و بهترین پلتفرمها برای بازاریابی به شمار میرود. اینستاگرام با ارائه کردن امکان هدفگذاری دقیق مخاطبان، دسترسی کسب و کارها به مخاطبان هدف خود را بهبود بخشیده است. «بازاریابی شبکههای اجتماعی» (Social Media Marketing | SMM) از مهمترین و مؤثرترین استراتژیهای راد چت است. در میان شبکههای اجتماعی، اینستاگرام به دلیل ماهیت متفاوت با شبکههای اجتماعی دیگر، به استراتژی مارکتینگ جداگانه برای ساخت برندی منحصربهفرد نیاز دارد. بسیاری از کسب و کارها بر حضور در تمام پلتفرمهای شبکههای اجتماعی پافشاری میکنند، اما به مرحله تدوین استراتژی مناسب برای بازاریابی در شبکههای اجتماعی به اندازه کافی توجه نمیکنند. یکی دیگر از مهمترین ویژگیراد چتگرام در مقایسه با شبکههای اجتماعی دیگر، ماهیت بصری آن است. استوری یک قابلیت نسبتاً جدید است که چندین سال است که به اینستاگرام اضافه شده و توجه و علاقه عموم را به خود جلب کرده است، از آنجایی که استوری در اینستاگرام موقتی است و فقط به مدت 24 ساعت نمایش داده می شود، مکان خوبی برای اشتراک گذاری است.</p>
<p> کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه؛ چطور ممکنه؟ از اینستاگرام کسب درآمد کنید! اینستاگرام کانالی عالی برای دسترسی به تعداد زیادی مخاطب است. برای مثال، آمارها نشان میدهند که نرخ تعامل تصاویر اینستاگرام ۲۳ درصد بیشتر از تصاویر فیسبوک است، در حالیکه تعداد کاربران فعال در فیسبوک دو برابر اینستاگرام است. آمارها نشان میدهند که ۹۰ درصد از کاربران اینستاگرام حداقل یک صفحه کسب و کار را در این شبکه اجتماعی دنبال میکنند. آمارهای فیسبوک نشان میدهند که ۸۳ درصد از کاربران اعلام کردهاند اینستاگرام به آنها در یافتن محصولات یا خدمات جدید کمک میکند. در اینستاگرام میتوان بهجای هدایت «فالوئرها یا دنبالکنندگان» (راد چتs) به وبسایت و تشویق آنها به خرید محصولات یا خدمات، از تصاویر برای انتقال پیامهای تأثیرگذارتر بهره گرفت. با استفاده از این ابزار میتوان اطلاعات زیادی درباره کاربران و محتوای مورد علاقه آنها دریافت کرد. میدانیم که کاربران به خرید از اینستاگرام علاقهمندند و تعداد زیادی از افراد محصولات یا خدمات مد نظر خود را در اینستاگرام مییابند. استفاده از محتوای تصویری امکان معرفی مؤثر محصولات را برای کسب و کارها فراهم میکند و ویدیوها ابزارهای مناسبی برای نمایش خدمات محسوب میشوند.</p>
- شنبه ۲۶ آذر ۰۱ ۱۵:۰۷ ۱۱ بازديد
- ۰ نظر