البته استوری اینستاگرام امکانات متنوعی را به شما میدهد که می توانید از آنها برای جذاب کردن استوری تان استفاده کنید. حالا این تعامل میتونه از طریق استوری یا پستها باشد. در نتیجه تفاوتی نمی کرد که پست هایی که ابتدا نمایش داده می شوند، مربوط به دوستان نزدیک شما باشند و یا متعلق به برند محبوبتان باشند. بر اساس گزارش هایی که از سانفرانسیسکو انتشار یافته است،گوگل کارکنان اینستاگرام، جزئیاتی را در مورد الگوریتم فید اینستاگرام شرح داده اند که همین امر شایعاتی که پیرامون این موضوع وجود داشته است را از بین برده است. معمولا کاربران اینستاگرام هنگام ساخت اکانت، برایشان سوالاتی از این قبیل پیش می آید. بر این اساس میزان فعالیت شما در هنگام مواجه شدن با پست های آنها آنالیز می شود. این کار زمانی تاثیرگذار است که پست شما به هشتگ مورد نظر مرتبط باشد و در غیر این صورت، محتوای شما به عنوان Spam تشخیص داده میشود که در بلند مدت موجب کم شدن تعداد فالوئرها یا شادو بن شدن اکانت شما خواهد شد. یادگیری طریقه تولید محتوای باکیفیت نیز از اصول بسیار مهم در آموزش بلاگر شدن است.</p>
<p> 3. حال می توانید قدم اول را بردارید و شروع به تولید محتوا کنید، این محتواها باید بسیار جذاب و باکیفیت و دانش کامل باشند تا مخاطبان جذب شما شوند و مهم ترین نکته در زمان تولید محتوا صداقت در بیان است و همه چیز را همان طور که هست، نه بیشتر و نه کمتر در اختیار مخاب خود قرار دهید. مخاطبان شما چه زمانی آنلاین هستند. اینستاگرام یک ابزار بسیار مناسب برای تحلیل و بررسی مخاطبان دارد؛ اگر فقط یک بار در ماه وقت بگذارید و ابزار را بررسی کنید؛ تمام اطلاعات مورد نیاز کاربرانتان را دریافت می کنید. با وجود تمام نظارتها، انتخاب غذای جدید برای حیوان خانگی دشوار است. بنابراین اگر در پی رراد چتن به یک تعامل فوقالعاده هستید، حتماً برای ورود به صفحه اکسپلور تلاش کنید. این پلتفرم سیستم جست و جوی خود را دارد و مانند یک مینی گوگل رفتار می کند. در حال حاضر بیشتر از آن که از بلاگری کسب درآمد کند از کارخانهی شخصیاش درآمد دارد. از آن زمان به بعد، کاربران تلاش می کنند که بفهمند الگوریتم اینستاگرام دقیقا از چه سیگنال ها و نشانه هایی استفاده می کند تا بر اساس آنها، پست ها را در فید شما نمایش دهد.</p>
<p> تحقیق کنید و از هشتگ هایی استفاده کنید که کاملا پست شما را توصیف می کند. آنچه رهاورد این داستان است این است که افراد قادرند با نگاهی به پست های شما حسی مشخص از هویت شما به آنها منتقل گردد. در اینجا هر آنچه که باید در مورد تغییرات الگوریتم اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ بدانیم را خواهید دید. ریلز یکی از قابلیتهای جدید اینستاگرام است که بهتازگی حسابی سروصدا کرده است. پس از نصب برنامه، یکی از مهمترین قسمتهای آموزش کار با اینستاگرام به زبان ساده ، مراحل ساختنِ حساب کاربری در اینستا است. نتیجه گیری برای برندها: سعی کنید بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام را برای برند خودتان بفهمید تا از این طریق اطمینان حاصل کنید که دنبال کنندگان شما زمانی که آنلاین هستند، پست های شما را به عنوان پست های جدید در فیدشان مشاهده می کنند. اینستاگرام برای اولین بار در ماه مارچ سال ۲۰۱۶، اقدامات خود را در مورد فید کاربران بر پایه طراحی الگوریتم به اطلاع عموم رساند. توسعهدهندگان اینستاگرام بهبودهای متعددی را برای الگوریتم IG معرفی کردهاند که به مدیریت و سازماندهی فید این شبکه اجتماعی ادامه میدهد تا محتوای مرتبطتری را به کاربران ارائه دهد. در این مطلب چند راهکار برای کار با الگوریتم جدید اینستاگرام را بررسی کردیمبر اساس این فاکتور، الگوریتم اینستاگرام حدس می زند که شما به هر پستی که در فید خود می بینید چقدر اهمیت می دهید. اگر شما و شخص دیگری، اکانت های یکسانی را دنیال کرده باشید، اما واکنش ها مختلفی را نسبت به محتواهای متفاوتی که می بینید از خود نشان دهید، الگوریتم اینستاگرام پیش بینی های متفاوتی را انجام می دهد و پست های متفاوتی را برای شما و آن فرد نمایش خواهد داد. هرچه تعامل فالوئرهایتان با شما بیشتر باشد، حساب اینستاگرام شما به افراد بیشتری نمایش داده می شود. این را بدانید که در پیج سرگرمی اگر بخواهید به درآمد برراد چت بیشترین درآمد شما از تبلیغات خواهد بود. راد چتی من انتظار دارند که نقد آثار تبلیغات را در پیج من ببینید، احتمالا برای همین است که این پست بازدید و درگیری بالایی داشته است. اما در آن زمان اینستاگرام اعلام کرد که از زمان راه اندازی این الگوریتم، افراد لایک بیشتری روی پست ها می زنند و کامنت بیشتری برای عکس ها می گذارند، و به طور کلی کاربران فعالیت بیشتری در این شبکه اجتماعی از خود نشان می دهند. در حال حاضر اینستاگرام می گوید که کاربران می توانند ۹۰ درصد پستهای مربوط به دوستان نزدیک و خانواده خود را ببینند؛ که این میزان قبلا پیش از معرفی الگوریتم فید اینستاگرام، حدود ۵۰ درصد بود.</p>
<p> 3. حال می توانید قدم اول را بردارید و شروع به تولید محتوا کنید، این محتواها باید بسیار جذاب و باکیفیت و دانش کامل باشند تا مخاطبان جذب شما شوند و مهم ترین نکته در زمان تولید محتوا صداقت در بیان است و همه چیز را همان طور که هست، نه بیشتر و نه کمتر در اختیار مخاب خود قرار دهید. مخاطبان شما چه زمانی آنلاین هستند. اینستاگرام یک ابزار بسیار مناسب برای تحلیل و بررسی مخاطبان دارد؛ اگر فقط یک بار در ماه وقت بگذارید و ابزار را بررسی کنید؛ تمام اطلاعات مورد نیاز کاربرانتان را دریافت می کنید. با وجود تمام نظارتها، انتخاب غذای جدید برای حیوان خانگی دشوار است. بنابراین اگر در پی رراد چتن به یک تعامل فوقالعاده هستید، حتماً برای ورود به صفحه اکسپلور تلاش کنید. این پلتفرم سیستم جست و جوی خود را دارد و مانند یک مینی گوگل رفتار می کند. در حال حاضر بیشتر از آن که از بلاگری کسب درآمد کند از کارخانهی شخصیاش درآمد دارد. از آن زمان به بعد، کاربران تلاش می کنند که بفهمند الگوریتم اینستاگرام دقیقا از چه سیگنال ها و نشانه هایی استفاده می کند تا بر اساس آنها، پست ها را در فید شما نمایش دهد.</p>
<p> تحقیق کنید و از هشتگ هایی استفاده کنید که کاملا پست شما را توصیف می کند. آنچه رهاورد این داستان است این است که افراد قادرند با نگاهی به پست های شما حسی مشخص از هویت شما به آنها منتقل گردد. در اینجا هر آنچه که باید در مورد تغییرات الگوریتم اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ بدانیم را خواهید دید. ریلز یکی از قابلیتهای جدید اینستاگرام است که بهتازگی حسابی سروصدا کرده است. پس از نصب برنامه، یکی از مهمترین قسمتهای آموزش کار با اینستاگرام به زبان ساده ، مراحل ساختنِ حساب کاربری در اینستا است. نتیجه گیری برای برندها: سعی کنید بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام را برای برند خودتان بفهمید تا از این طریق اطمینان حاصل کنید که دنبال کنندگان شما زمانی که آنلاین هستند، پست های شما را به عنوان پست های جدید در فیدشان مشاهده می کنند. اینستاگرام برای اولین بار در ماه مارچ سال ۲۰۱۶، اقدامات خود را در مورد فید کاربران بر پایه طراحی الگوریتم به اطلاع عموم رساند. توسعهدهندگان اینستاگرام بهبودهای متعددی را برای الگوریتم IG معرفی کردهاند که به مدیریت و سازماندهی فید این شبکه اجتماعی ادامه میدهد تا محتوای مرتبطتری را به کاربران ارائه دهد. در این مطلب چند راهکار برای کار با الگوریتم جدید اینستاگرام را بررسی کردیمبر اساس این فاکتور، الگوریتم اینستاگرام حدس می زند که شما به هر پستی که در فید خود می بینید چقدر اهمیت می دهید. اگر شما و شخص دیگری، اکانت های یکسانی را دنیال کرده باشید، اما واکنش ها مختلفی را نسبت به محتواهای متفاوتی که می بینید از خود نشان دهید، الگوریتم اینستاگرام پیش بینی های متفاوتی را انجام می دهد و پست های متفاوتی را برای شما و آن فرد نمایش خواهد داد. هرچه تعامل فالوئرهایتان با شما بیشتر باشد، حساب اینستاگرام شما به افراد بیشتری نمایش داده می شود. این را بدانید که در پیج سرگرمی اگر بخواهید به درآمد برراد چت بیشترین درآمد شما از تبلیغات خواهد بود. راد چتی من انتظار دارند که نقد آثار تبلیغات را در پیج من ببینید، احتمالا برای همین است که این پست بازدید و درگیری بالایی داشته است. اما در آن زمان اینستاگرام اعلام کرد که از زمان راه اندازی این الگوریتم، افراد لایک بیشتری روی پست ها می زنند و کامنت بیشتری برای عکس ها می گذارند، و به طور کلی کاربران فعالیت بیشتری در این شبکه اجتماعی از خود نشان می دهند. در حال حاضر اینستاگرام می گوید که کاربران می توانند ۹۰ درصد پستهای مربوط به دوستان نزدیک و خانواده خود را ببینند؛ که این میزان قبلا پیش از معرفی الگوریتم فید اینستاگرام، حدود ۵۰ درصد بود.</p>
- شنبه ۲۶ آذر ۰۱ ۱۵:۰۹ ۷ بازديد
- ۰ نظر