به همین دلیل شما باید به نرم افزار فتوشاپ اشراف داشته و با علم تبلیغات نیز آشنا باشید.از همین رو باید به دنبال منبعی کامل برای یادگیری این نرم افزار و مهارت های طراحی تبلیغات باشید. در این بخش از آموزش طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ ابتدا سعی میکنیم بنری عمودی را به همراه تمامی المانهای مورد نیاز در طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ ایجاد کنیم گوگل و در ادامه بنری به شکل مستطیلی طراحی میکنیم. در هر یک از این مستطیلها میتوانیم عکس، متن یا هرنوع المان طراحی مورد نظر خود را قرار دهیم. ، آنرا در بالای مستطیل مورد نظر قرار میدهیم و به شکلی که توضیح داده شد، یک «Clipping Mask» ایجاد میکنیم. هروقت دیدی لقمهای چرب و چیلی از بالای سرت آویزان است خوشحال نباش. برای این کار مطابق تصویر زیر، کافی است در ابتدا تصویر مورد نظر را به درون صفحه اصلی نرمافزار منتقل و آنرا به صورت یک لایه در بالای لایه مستطیل مربوطه ایجاد کنید. تمپلیت بنر تبلیغاتی طراحی شده در این آموزش را به صورت لایه باز در لینک زیر برای دانلود آماده کردهایم که میتوانید جهت دانلود فایل لایه باز بنر تبلیغاتی فتوشاپ از آن استفاده کنید.</p>
<p> برای اینکه این متن، خوانایی بهتری داشته باشد با دو بار کلیک بر روی لایه متن، پنجره «Layer Style» باز میشود. برای این کار بر روی لایه تصویر کلیک راست و گزینه «Convert to Smart Object» را انتخاب کنید. به کمک ابزار متنی با کلید میانبر «T»، در سه لایه مختلف، متنهای مربوط به تبلیغ را با فونتی مناسب مینویسیم. متریال به کار رفته در تابلوهای تبلیغاتی نیز هماهنگی لازم با جنس نمای ساختمان های موجود در خیابان ندارد به طوری که با توجه به بافت قدیمی محدوده و نمای غالب که آجری است، یکی از انواع متریال مناسب جهت استفاده در تابلوهای تبلیغاتی تابلوهای مسی به همراه نورپردازی متناسب با آن می باشد. رابطۀ معناداری بین حفظ پیشرفت تحصیلی و کسب مهارتهای جدید درخصوص استفاده از فناوریهای جدید آموزشی با تمایل فرد به استفاده از سیستمهای آموزش الکترونیکی در آینده وجود دارد. به کمک «Rectangle Tool» با کلید میانبر «U»، مستطیلی در داخل خطوط راهنمای دوم (حاشیه دوم) رسم میکنیم و به میزان دلخواه برای آن «Stroke» در نظر میگیریم. توجه داشته باشید که این طرح خام اولیه را میتوانید در ادامه کار بهبود بدهید اما برای شروع، تنها یک طرح اولیه کافی است.</p>
<p> حال با توجه به نتایج پرسش اول پژوهش، کتابخانه مرکزی آستانقدسرضوی در بهکارگیری شیوههای تبلیغی تنها از 55/55% شیوههای شناساییشده استفاده میکند که با توجه به نقش بیشتر از حدّ متوسط این مقوله بر آشنایی مراجعان با کتابخانه، لزوم توجه بیشتر به استفاده از این شیوهها ضروری بهنظر میرسد. تنها ایرادی که میشه به فناوری USB Type-C گرفت اینه که تا یه مدتی یعنی تا زمانی که این نوع از USB جا بیفته و همگانی بشه برای استفاده ازش باید از تبدیل های مختلف استفاده کنیم . برای ایجاد این طرح اولیه از «Rectangle Tool» با کلید میانبر «U» استفاده کردیم. البته نباید از نظر دور داشت که دیپلماسی رسانهای و بهکارگیری قدرت نرم، موضوعات جدید و در عین حال از مسائل خرد محیط بینالمللی جاری و آینده به شمار میآیند که تئوریهای موجود به اظهارنظر قطعی یا انتخاب رویکردی قابل تعمیم برای آن نپرداختهاند. این گروه از دختران در خانواده هایی با ساختار نظارتی شدید- اعم از نظارت شدید بر رفت و آمد و نشست و برخاست کنشگر و نیز نظارت شدید بر رعایت شئونات مذهبی به گونه ای که منجر به نوعی دلزدگی دینی شده است- زندگی می کنند.</p>
<p> در زیر چندین نمونه بنر طراحی شده به صورت رایگان قرار می دهیم که بر اساس نیاز خود می توانید یکی از آن ها را دانلود کرده و ویرایش های دلخواه خود را روی آن ها اعمال نمایید. اگر بخواهیم در نهایت، طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ را برای چاپ آماده کنیم، حالت رنگ را بر روی «CMYK» قرار میدهیم اما در غیر اینصورت از حالت رنگی «RGB» استفاده میکنیم. مدل UTAUT متشکل از 4 سازه است که بر استفاده و اتخاذ استفادهکنندة تکنولوژی اطلاعات تأثیر میگذارد. چون ضریب مسیر غیرمستقیم در مدل اول ۰٫369 و در مدل دوم ۰٫۶۲۳ است، این نتیجه حاصل شد که رنگ پسزمینۀ متجانس با محصول بر بینایی، عواطف و احساسات و تجربۀ حسی و عاطفی مصرفکننده تأثیر مثبت بیشتری میگذارد. در این مطالعه 59 نفر مشارکت کننده بررسی شد. در این پژوهش به منظور سنجش روایی ابزار پژوهش، پرسشنامه در اختیار 6 نفر از متخصصان حوزه نشر، قرار گرفت و برای اطمینان از ضریب پایایی، پرسشنامه پژوهش بین یک گروه 10 نفره از جامعه مورد نظر توزیع شده و میزان ضریب پایایی به کمک نرمافزار SPSS با روش آلفای کرونباخ 966/0 محاسبه شد که از 7/0 بزرگتر است ودر نتیجه پرسشنامه از پایایی لازم برخوردار است. </p>
<p> برای اینکه این متن، خوانایی بهتری داشته باشد با دو بار کلیک بر روی لایه متن، پنجره «Layer Style» باز میشود. برای این کار بر روی لایه تصویر کلیک راست و گزینه «Convert to Smart Object» را انتخاب کنید. به کمک ابزار متنی با کلید میانبر «T»، در سه لایه مختلف، متنهای مربوط به تبلیغ را با فونتی مناسب مینویسیم. متریال به کار رفته در تابلوهای تبلیغاتی نیز هماهنگی لازم با جنس نمای ساختمان های موجود در خیابان ندارد به طوری که با توجه به بافت قدیمی محدوده و نمای غالب که آجری است، یکی از انواع متریال مناسب جهت استفاده در تابلوهای تبلیغاتی تابلوهای مسی به همراه نورپردازی متناسب با آن می باشد. رابطۀ معناداری بین حفظ پیشرفت تحصیلی و کسب مهارتهای جدید درخصوص استفاده از فناوریهای جدید آموزشی با تمایل فرد به استفاده از سیستمهای آموزش الکترونیکی در آینده وجود دارد. به کمک «Rectangle Tool» با کلید میانبر «U»، مستطیلی در داخل خطوط راهنمای دوم (حاشیه دوم) رسم میکنیم و به میزان دلخواه برای آن «Stroke» در نظر میگیریم. توجه داشته باشید که این طرح خام اولیه را میتوانید در ادامه کار بهبود بدهید اما برای شروع، تنها یک طرح اولیه کافی است.</p>
<p> حال با توجه به نتایج پرسش اول پژوهش، کتابخانه مرکزی آستانقدسرضوی در بهکارگیری شیوههای تبلیغی تنها از 55/55% شیوههای شناساییشده استفاده میکند که با توجه به نقش بیشتر از حدّ متوسط این مقوله بر آشنایی مراجعان با کتابخانه، لزوم توجه بیشتر به استفاده از این شیوهها ضروری بهنظر میرسد. تنها ایرادی که میشه به فناوری USB Type-C گرفت اینه که تا یه مدتی یعنی تا زمانی که این نوع از USB جا بیفته و همگانی بشه برای استفاده ازش باید از تبدیل های مختلف استفاده کنیم . برای ایجاد این طرح اولیه از «Rectangle Tool» با کلید میانبر «U» استفاده کردیم. البته نباید از نظر دور داشت که دیپلماسی رسانهای و بهکارگیری قدرت نرم، موضوعات جدید و در عین حال از مسائل خرد محیط بینالمللی جاری و آینده به شمار میآیند که تئوریهای موجود به اظهارنظر قطعی یا انتخاب رویکردی قابل تعمیم برای آن نپرداختهاند. این گروه از دختران در خانواده هایی با ساختار نظارتی شدید- اعم از نظارت شدید بر رفت و آمد و نشست و برخاست کنشگر و نیز نظارت شدید بر رعایت شئونات مذهبی به گونه ای که منجر به نوعی دلزدگی دینی شده است- زندگی می کنند.</p>
<p> در زیر چندین نمونه بنر طراحی شده به صورت رایگان قرار می دهیم که بر اساس نیاز خود می توانید یکی از آن ها را دانلود کرده و ویرایش های دلخواه خود را روی آن ها اعمال نمایید. اگر بخواهیم در نهایت، طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ را برای چاپ آماده کنیم، حالت رنگ را بر روی «CMYK» قرار میدهیم اما در غیر اینصورت از حالت رنگی «RGB» استفاده میکنیم. مدل UTAUT متشکل از 4 سازه است که بر استفاده و اتخاذ استفادهکنندة تکنولوژی اطلاعات تأثیر میگذارد. چون ضریب مسیر غیرمستقیم در مدل اول ۰٫369 و در مدل دوم ۰٫۶۲۳ است، این نتیجه حاصل شد که رنگ پسزمینۀ متجانس با محصول بر بینایی، عواطف و احساسات و تجربۀ حسی و عاطفی مصرفکننده تأثیر مثبت بیشتری میگذارد. در این مطالعه 59 نفر مشارکت کننده بررسی شد. در این پژوهش به منظور سنجش روایی ابزار پژوهش، پرسشنامه در اختیار 6 نفر از متخصصان حوزه نشر، قرار گرفت و برای اطمینان از ضریب پایایی، پرسشنامه پژوهش بین یک گروه 10 نفره از جامعه مورد نظر توزیع شده و میزان ضریب پایایی به کمک نرمافزار SPSS با روش آلفای کرونباخ 966/0 محاسبه شد که از 7/0 بزرگتر است ودر نتیجه پرسشنامه از پایایی لازم برخوردار است. </p>
- سه شنبه ۲۹ آذر ۰۱ ۱۷:۳۲ ۱۳ بازديد
- ۰ نظر