آمارها نشان میدهد که فرآیند تبلیغات در این کالا آنگونه که بایسته است عمل نکرده و نتوانسته از ابزار جدید تبلیغ بهره بگیرد. ما در این مقاله قصد داریم اصول طراحی بنر را برای شما گوشزد کنیم امید است مورد فایده قرار بگیرد. شرکت اپل یک نمونه موفق از این متد در حوزه تبلیغات می باشد ولی بسیاری از شرکت های دنیا با استفاده از این متد ضربه های بسیار جبران ناپذری در مقایسه با سایر رقبا خوردند. اطلاعات باید مختصر باشد ، اما به اندازه کافی باید جذاب تا بازدیدکننده با انگیزه بسیار زیاد با شما تماس حاصل کند. فالوور اینستاگرام اما برای آموزش تایپوگرافی فارسی در فتوشاپ باید تکنیکهای مختلف تایپوگرافی در این نرمافزار را یاد بگیریم تا به کمک این تکنیکها، به متن مورد نظر خود، جلوه بهتری بدهیم. اما نقطه اشتراکی که بین اکثر بنرها وجود دارد، جذب مخاطبین بیشتر و افزایش فروش خدمات کسب و کارها است. بنرها برای تاثیر گذاشتن و پیغام رساندن طراحی میشوند، بنابراین باید یک فکر کاملا برنامهریزی شده و هدفمند در طراحی چاپ بنر وجود داشته باشد. </p>
<p> رنگها در بنر به دلیل اینکه تاثیر مستقیم بر روی چشم دارند، باید با حساسیت بیشتری بکار گرفته شوند. فراموش نکنید که تصاویر باید کیفیت و وضوح بالایی داشته باشند تا چشم بازدیدکننده به راحتی آن را ببیند. منظور از سادگی یعنی اینکه نیازی نیست طراحی پیچیدهای داشته باشد تا ذهن و چشم مخاطب را خسته کند. همچنین لازم نیست عناصر برای قرارگیری در کنار هم قرار گیرند. شکل ها و فونت های یکسان را در کنار یکدیگر گروه بندی می کند تا آمار نمونه اصلی را برجسته کند. این فاصله یکسان ظاهری حرفه ای و جذاب به جای درهم و برهم بودن ارائه می دهد. با این حال، ازنظر بینافردی بهتر است جایی باشد که توجه را جلب کند (چیاونگ، 2004: 171). در یک آگهی چاپی، برجستهترین متن زبانی همان اطلاعیه است که پنجمین بخش ساختعام پیشنهادی است. برخی از طراحان براین عقیده هستند که وجود یک طراحی معنا دار ممکن است بیشتر مشتری را به سمت خودش جذب کند زیرا اعتقاد دارند با درگیر کردن ذهن مشتری به طراحی خودشان آن مشتری می تواند غرق در دنیای کسب کار آنها بشود. دقت کنید که این هارمونی رنگی باید مطابق با هم باشد یعنی رنگ پس زمینه با رنگ متون باید تضاد داشته باشد و متون بیشتر دیده شود.</p>
<p> بدون شک در سطح شهر بنرهای مختلفی دیده اید؛ بنرهای پارچهای که معمولا فروشگاههای تازه تاسیس و مغازهداران از آنها استفاده میکنند یا بنرهای پارچهای که در کنار اتوبان و بزرگراهها برای تبلیغات کسب و کار نصب شدهاند و بنرهای دیجیتالی که بر روی نمایشگرهای بزرگ به منظور تبلیغات استفاده میکنند، البته این نوع بنرها به ندرت دیده میشوند. همچنین بنرها باید به گونهای باشند که همه افراد بلاءاستثنا بتوانند آن را به راحتی درک کرده و مفهوم آن را دریافت کند. سعی کنید از یکسری علامت و متون جذاب استفاده کنید که توجه بازدیدکننده را جلب کند و آنها را وادار به توجه بیشتر در طراحی بنر خود کنید. لوگو یا نماد شرکت: استفاده از لوگو و نماد کاریتان هم موجب برندسازی و هم موجب شناخت بیشتر خدماتتان شده و علاوه بر این لوگو و نمادها باعث زیبایی بنر میشوند. مجاورت همچنین در ایجاد سازمان در یک صفحه مفید است، زیرا در اصول طراحی کاتالوگ در فتوشاپ عناصر مشابه یا مرتبط باید با هم گروه شوند تا رابطه ای بین آنها ایجاد شود.</p>
<p> همه ما یک صفحه شخصی یا بیزینسی در شبکه های اجتماعی داریم که برای رشد اون به ابزارهای مختلف نیاز داریم. در Spark Post، به لطف خط نقطه ای که هنگام جابجایی بلوک های متون یا اشکال ظاهر میشود، میتوانید عناصر را در ارتباط با یکدیگر یا عکس پسزمینهتان تراز کنید. برای درست کردن آن نیازی به مطالعه تئوری رنگ ندارید، Spark Post ترکیب رنگی را بر اساس تصویری که با آن شروع می کنید پیشنهاد می کند. بنابراین چرا با جایگزین کردن تصاویر ثابت با گیفهای متحرک به ایمیلتان رونق نمیدهید؟ برای کمک به خوانایی، به اضافه کردن یک پس زمینه مناسب پشت متن فکر کنید، به خصوص اگر رنگ متن شما طوری باشد که از پس زمینه مجزا شود، این کمک خواهد کرد که کلمات شما بولد شوند. پس اگر از برنامه های حرفه ای استفاده کنیم خروجی حرفه ای تر هم داریم. اگر هم به تولید محتوا برای فضای مجازی و وب علاقه دارید و هم به ساخت گرافیکهای تبلیغاتی، دو آموزش گرافیکش طراحی و ساخت بنر گیف مختص شماست. علاوه بر این ، اگر می خواهید این رنگ ها را تغییر دهید ، به راحتی می توانید با چند دکمه این کار را بکنید.</p>
<p> رنگها در بنر به دلیل اینکه تاثیر مستقیم بر روی چشم دارند، باید با حساسیت بیشتری بکار گرفته شوند. فراموش نکنید که تصاویر باید کیفیت و وضوح بالایی داشته باشند تا چشم بازدیدکننده به راحتی آن را ببیند. منظور از سادگی یعنی اینکه نیازی نیست طراحی پیچیدهای داشته باشد تا ذهن و چشم مخاطب را خسته کند. همچنین لازم نیست عناصر برای قرارگیری در کنار هم قرار گیرند. شکل ها و فونت های یکسان را در کنار یکدیگر گروه بندی می کند تا آمار نمونه اصلی را برجسته کند. این فاصله یکسان ظاهری حرفه ای و جذاب به جای درهم و برهم بودن ارائه می دهد. با این حال، ازنظر بینافردی بهتر است جایی باشد که توجه را جلب کند (چیاونگ، 2004: 171). در یک آگهی چاپی، برجستهترین متن زبانی همان اطلاعیه است که پنجمین بخش ساختعام پیشنهادی است. برخی از طراحان براین عقیده هستند که وجود یک طراحی معنا دار ممکن است بیشتر مشتری را به سمت خودش جذب کند زیرا اعتقاد دارند با درگیر کردن ذهن مشتری به طراحی خودشان آن مشتری می تواند غرق در دنیای کسب کار آنها بشود. دقت کنید که این هارمونی رنگی باید مطابق با هم باشد یعنی رنگ پس زمینه با رنگ متون باید تضاد داشته باشد و متون بیشتر دیده شود.</p>
<p> بدون شک در سطح شهر بنرهای مختلفی دیده اید؛ بنرهای پارچهای که معمولا فروشگاههای تازه تاسیس و مغازهداران از آنها استفاده میکنند یا بنرهای پارچهای که در کنار اتوبان و بزرگراهها برای تبلیغات کسب و کار نصب شدهاند و بنرهای دیجیتالی که بر روی نمایشگرهای بزرگ به منظور تبلیغات استفاده میکنند، البته این نوع بنرها به ندرت دیده میشوند. همچنین بنرها باید به گونهای باشند که همه افراد بلاءاستثنا بتوانند آن را به راحتی درک کرده و مفهوم آن را دریافت کند. سعی کنید از یکسری علامت و متون جذاب استفاده کنید که توجه بازدیدکننده را جلب کند و آنها را وادار به توجه بیشتر در طراحی بنر خود کنید. لوگو یا نماد شرکت: استفاده از لوگو و نماد کاریتان هم موجب برندسازی و هم موجب شناخت بیشتر خدماتتان شده و علاوه بر این لوگو و نمادها باعث زیبایی بنر میشوند. مجاورت همچنین در ایجاد سازمان در یک صفحه مفید است، زیرا در اصول طراحی کاتالوگ در فتوشاپ عناصر مشابه یا مرتبط باید با هم گروه شوند تا رابطه ای بین آنها ایجاد شود.</p>
<p> همه ما یک صفحه شخصی یا بیزینسی در شبکه های اجتماعی داریم که برای رشد اون به ابزارهای مختلف نیاز داریم. در Spark Post، به لطف خط نقطه ای که هنگام جابجایی بلوک های متون یا اشکال ظاهر میشود، میتوانید عناصر را در ارتباط با یکدیگر یا عکس پسزمینهتان تراز کنید. برای درست کردن آن نیازی به مطالعه تئوری رنگ ندارید، Spark Post ترکیب رنگی را بر اساس تصویری که با آن شروع می کنید پیشنهاد می کند. بنابراین چرا با جایگزین کردن تصاویر ثابت با گیفهای متحرک به ایمیلتان رونق نمیدهید؟ برای کمک به خوانایی، به اضافه کردن یک پس زمینه مناسب پشت متن فکر کنید، به خصوص اگر رنگ متن شما طوری باشد که از پس زمینه مجزا شود، این کمک خواهد کرد که کلمات شما بولد شوند. پس اگر از برنامه های حرفه ای استفاده کنیم خروجی حرفه ای تر هم داریم. اگر هم به تولید محتوا برای فضای مجازی و وب علاقه دارید و هم به ساخت گرافیکهای تبلیغاتی، دو آموزش گرافیکش طراحی و ساخت بنر گیف مختص شماست. علاوه بر این ، اگر می خواهید این رنگ ها را تغییر دهید ، به راحتی می توانید با چند دکمه این کار را بکنید.</p>
- پنجشنبه ۰۱ دی ۰۱ ۱۲:۱۳ ۱۰ بازديد
- ۰ نظر